Bingli, het slimme medische interview
Voorbereiding op uw afspraak
Als praktijk willen we goede zorg verlenen en een grondige voorbereiding helpt ons hierin.
Daarom willen we u verzoeken via onderstaande link of QR-code van Bingli* te gebruiken ter voorbereiding van het consult. (Dit is niet nodig als uw afspraak al gemaakt is.)
Deze slimme digitale assistent stelt een aantal vragen om uw reden van bezoek, zorgvraag en klachten gedetailleerd in kaart te brengen. Gemiddeld duurt het maximaal enkele minuten om de vragenlijst te doorlopen. De antwoorden zijn onmiddellijk na het afronden beschikbaar voor uw zorgteam.
Uw antwoorden worden beoordeeld door ons. Wij nemen dan uiterlijk de volgende werkdag contact met u op.
We willen u verzoeken de vragen zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Dit laat ons toe om u snel de juiste zorg te bieden en gericht in te gaan op uw klacht of bezorgdheden tijdens het consult.
Bij spoed neemt u altijd telefonisch contact op met de praktijk.
Bingli is een ondersteuning voor u en uw zorgverlener, maar is geen chatbot die een consult vervangt of medisch advies geeft.
*Bingli is een CE-gecertificeerd medisch hulpmiddel dat voldoet aan strenge wettelijke eisen, waaronder ook bescherming van privacy en beveiliging van medische gegevens. De gevraagde identificatie is nodig om uw gegevens onmiddellijk in ons dossier te kunnen bekijken. Enkel uw zorgteam heeft hier toegang toe.
(Deze link is alleen bedoeld voor patiënten die bij Huisartsenpraktijk Lichtstad zijn geregistreerd als patiënt.
Wanneer u dit niet bent, zal u contact via Bingli ook niet in behandeling worden genomen.)
Publicatiedatum: 24-01-2024